ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Group Theory in a Nutshell for Physicists

دانلود کتاب تئوری گروه به طور خلاصه برای فیزیکدانان

Group Theory in a Nutshell for Physicists

مشخصات کتاب

Group Theory in a Nutshell for Physicists

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0691162697, 9780691162690 
ناشر: Princeton University Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 633 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تئوری گروه به طور خلاصه برای فیزیکدانان: مرجع، سالنامه‌ها و سالنامه‌ها، اطلس‌ها و نقشه‌ها، مشاغل، کاتالوگ‌ها و فهرست‌ها، راهنماهای مصرف‌کننده، واژه‌نامه‌ها و اصطلاح‌نامه‌ها، دایره‌المعارف‌ها و راهنمای موضوعی، انگلیسی به‌عنوان زبان دوم، آداب معاشرت، مطالعه زبان‌های خارجی و مرجع، Genealogy ,آماده سازی آزمون,کلمات,زبان و گرامر,نوشتن, تحقیق و راهنماهای انتشار,نظریه گروهی,ریاضی محض,ریاضیات,علوم و ریاضی,فیزیک,آکوستیک و صدا,کاربرد, اخترفیزیک, بیوفیزیک, نظریه آشوب, دکترای شیمی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Group Theory in a Nutshell for Physicists به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تئوری گروه به طور خلاصه برای فیزیکدانان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تئوری گروه به طور خلاصه برای فیزیکدانان



اگرچه نظریه گروه یک موضوع ریاضی است، اما برای بسیاری از حوزه‌های فیزیک نظری مدرن، از فیزیک اتمی گرفته تا فیزیک ماده متراکم، فیزیک ذرات تا نظریه ریسمان، ضروری است. به ویژه، برای درک نیروهای اساسی ضروری است. با این حال، تا به حال، چیزی که گم شده است، یک کتاب درسی مدرن، در دسترس و مستقل در مورد این موضوع است که مخصوصاً برای فیزیکدانان نوشته شده است.

نظریه گروهی به طور خلاصه برای فیزیکدانان این را پر می کند. شکاف، ارائه متنی کاربرپسند و تست شده در کلاس درس که بر جنبه هایی از نظریه گروه تمرکز دارد که فیزیکدانان بیشتر باید بدانند. از مفهوم شهودی اولیه یک گروه، A. Zee خوانندگان را به این موضوع می رساند که چگونه نظریه های مبتنی بر گروه های سنج می توانند سه نیروی از چهار نیروی اساسی را متحد کنند. او همچنین شامل یک بررسی مختصر از جبر خطی مورد نیاز برای تئوری گروه می‌شود، که این کتاب را برای مطالعه شخصی ایده‌آل می‌کند.

  • مقدمه‌ای مدرن و قابل دسترس برای نظریه گروه به فیزیکدانان ارائه می‌دهد
  • < li>برنامه های کاربردی در زمینه های مختلف فیزیک، از جمله نظریه میدان، فیزیک ذرات، نسبیت، و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهد
  • موضوعات شامل جداول گروه و کاراکتر محدود می باشد. بازنمایی واقعی، شبه واقعی و پیچیده؛ معادلات ویل، دیراک و مایورانا؛ جهان در حال گسترش و نظریه گروه. اتحاد بزرگ؛ و خیلی چیزهای دیگر
  • کتاب درسی ضروری برای دانش آموزان و منبعی ارزشمند برای محققین
  • دربردارنده یک بررسی مختصر و مستقل از جبر خطی است
  • یک بسته تصویری آنلاین در دسترس اساتید است
  • راهنمای راه حل ها (فقط برای اساتید موجود است)

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Although group theory is a mathematical subject, it is indispensable to many areas of modern theoretical physics, from atomic physics to condensed matter physics, particle physics to string theory. In particular, it is essential for an understanding of the fundamental forces. Yet until now, what has been missing is a modern, accessible, and self-contained textbook on the subject written especially for physicists.

Group Theory in a Nutshell for Physicists fills this gap, providing a user-friendly and classroom-tested text that focuses on those aspects of group theory physicists most need to know. From the basic intuitive notion of a group, A. Zee takes readers all the way up to how theories based on gauge groups could unify three of the four fundamental forces. He also includes a concise review of the linear algebra needed for group theory, making the book ideal for self-study.

  • Provides physicists with a modern and accessible introduction to group theory
  • Covers applications to various areas of physics, including field theory, particle physics, relativity, and much more
  • Topics include finite group and character tables; real, pseudoreal, and complex representations; Weyl, Dirac, and Majorana equations; the expanding universe and group theory; grand unification; and much more
  • The essential textbook for students and an invaluable resource for researchers
  • Features a brief, self-contained treatment of linear algebra
  • An online illustration package is available to professors
  • Solutions manual (available only to professors)




نظرات کاربران