ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Diary of a Child Called Souad

دانلود کتاب دفتر خاطرات کودکی بنام سواد

Diary of a Child Called Souad

مشخصات کتاب

Diary of a Child Called Souad

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Giants of Contemporary Arab Literature 
ISBN (شابک) : 9781137589361, 9781137587305 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 173 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دفتر خاطرات کودکی بنام سواد: ادبیات خاورمیانه، فرهنگ خاورمیانه، داستان، مطالعات جنسیتی، کودکی، نوجوانی و جامعه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Diary of a Child Called Souad به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دفتر خاطرات کودکی بنام سواد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دفتر خاطرات کودکی بنام سواد



این کتاب اولین زندگی نامه از فمینیست برجسته مصری دکتر نوال السعداوی است که در سن ده سالگی در قالب داستانی نوشته شده است و او به کاوش در بیداری اولیه خود در جهان پیرامونش می پردازد. السعداوی که اکنون به خاطر روحیه جسور و ذهن کاوشگرش شناخته می شود، در این رمان ارزش ها و سنت های ریاکارانه ای را که توسط خانواده، آموزش، مذهب و جامعه انجام می شود، از چشم یک کودک آشکار می کند. او با شجاعت شگفت انگیز داستانی از ترس، گناه، و تبعیت سرکوبگرانه ای را که به عنوان یک زن و نسلش به عنوان بهایی که باید برای رهبری یک زندگی متمدن پرداخت شود، می بافد. السعداوی جوان که در تلاش برای کنار آمدن با تابوهای مربوط به بدن در حال رشد خود است، در این کتاب آثار یک روحیه انقلابی و ذهن تحلیل گر بی امان را آشکار می کند. با مقدمه‌ای از نویسنده و مترجم، این مطلب برای فداییان السعداوی ضروری است تا شاهد ثبت اولیه‌ای از بلوغ افکار و شکل‌دهی ایده‌های او باشند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is the first autobiography from leading Egyptian feminist Dr. Nawal El Saadawi, written at the age of ten in the form of fiction as she explores her early awakening to the world around her. Now known for her bold spirit and probing mind, El Saadawi uncovers through a child’s eyes in this novel the hypocritical values and traditions carried on by family, education, religion, and society. With amazing courage she weaves a tale of the fear, guilt, and repressive compliance forced upon her as a woman and upon her generation as the price to be paid for leading a civilized existence. Struggling to come to terms with taboos concerning her maturing body, the young El Saadawi reveals in this book the makings of a revolutionary spirit and relentlessly analytical mind. With introductions by the author and translator, this is a must read for devotees of El Saadawi to witness an early record of the maturing of her thoughts and the shaping of her ideas.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vii
Introduction: Why is Nawal El Saadawi Banned?....Pages 1-24
Author’s Introduction....Pages 25-26
Diary of a Child Called Souad....Pages 29-151
Nawal El Saadawi and a History of Oppression: Brief Biographical Facts....Pages 153-158
Interview with Nawal El Saadawi....Pages 159-165
Back Matter....Pages 167-168




نظرات کاربران