دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Kan Zheng, Lin Zhang, Wei Xiang, Wenbo Wang (auth.) سری: SpringerBriefs in Electrical and Computer Engineering ISBN (شابک) : 9783319256207, 9783319256221 ناشر: Springer International Publishing سال نشر: 2016 تعداد صفحات: 93 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب شبکه های وسایل نقلیه ناهمگن: مهندسی ارتباطات، شبکه ها، شبکه های ارتباطی کامپیوتری
در صورت تبدیل فایل کتاب Heterogeneous Vehicular Networks به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شبکه های وسایل نقلیه ناهمگن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این مختصر به بررسی پیشرفتهای اخیر در شبکههای خودروهای ناهمگن (HETVNETs)، یکپارچهسازی شبکههای سلولی با ارتباطات کوتاه برد اختصاصی (DSRC) برای برآورده کردن الزامات ارتباطی سرویسهای سیستم حمل و نقل هوشمند (ITS) میپردازد. همراه با مروری بر ادبیات اخیر، یک چارچوب یکپارچه از HetVNET ارائه شده است. این خلاصه بر معرفی مکانیسمهای MAC کارآمد برای ارتباطات خودرویی، از جمله پروتکلهای دسترسی به کانال، پروتکلهای پخش/چندپست، طرح کنترل تراکم کانال مبتنی بر مکان و طرح تخصیص منابع مبتنی بر محتوا تمرکز دارد. ارتباط مشارکتی بین وسایل نقلیه مورد بحث قرار گرفته است.
این خلاصه با بحث در مورد جهتهای تحقیقاتی آتی به پایان میرسد و بینش مفیدی را در مورد طرحهای آینده در HetVNETs در اختیار خوانندگان قرار میدهد تا ایدههای جدید برای بهبود عملکرد ایجاد کند. در شبکه های وسایل نقلیه.
This brief examines recent developments in the Heterogeneous Vehicular NETworks (HETVNETs), integrating cellular networks with Dedicated Short-Range Communication (DSRC) for meeting the communications requirements of the Intelligent Transport System (ITS)services. Along with a review of recent literature, a unified framework of the HetVNET is presented. The brief focuses on introducing efficient MAC mechanisms for vehicular communications, including channel access protocols, broadcast/multicast protocols, the location-based channel congestion control scheme and the content-based resource allocation scheme. The cooperative communication between vehicles is discussed.
This brief concludes with a discussion on future research directions, and provides the readers with useful insights into the future designs in the HetVNETs, to motivate new ideas for performance improvements in vehicular networks.
Front Matter....Pages i-xi
Introduction....Pages 1-8
Architecture of Heterogeneous Vehicular Networks....Pages 9-24
Efficient MAC Mechanisms for Heterogeneous Vehicular Networks....Pages 25-46
Resource Allocation in Heterogeneous Vehicular Networks....Pages 47-77
Conclusion and Outlook....Pages 79-82